Det finns så mycket....

...som jag skulle vilja skriva här i bloggen...men jag har märkt att jag censurerar mig själv! Det resulterar i att jag inte skriver något alls....eller skriver om sådant som jag själv egentligen tycker är tråkigt. Jag har blivit en fegis, som inte vill stöta mig med folk....för tänk om någon tar illa vid sig av det jag skriver! Många gånger tror jag att folk tar mig på för stort allvar....alltså lägger för stor vikt vid min åsikt, varför det är så vet jag faktiskt inte! Det kan ju vara jag som inbillar mig också, vad vet jag!?!

Just nu är det mycket tankar som far omkring, men inget jag kan skriva om här, för man vet aldrig vem som läser ;-) Förhoppningsvis är det något jag kan dela med mig av i ett lite senare skede, men inte ännu! Jag kan dock tillägga att jag inte är gravid, till de som skulle kunna misstänka det :-) Så......nu har jag gett er lite huvudbry....nu känns det genast mycket bättre :-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag kan känna lika. Ibland vill man skriva av sig om någon, men man vet att den läser... en lösning är lösenord, men då är det svårt att få nya läsare! 'kram

2008-04-21 @ 20:38:01
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Helena

Hej där, visst är det så. Man måste fundera på vad man ska säga/skriva eller inte. Det är många som läser. Men jag tycker att man alltid kan skriva sånt som man kan stå för, inte sårar och som man inte skulle tveka att säga till någon.

2008-04-21 @ 22:19:21
URL: http://www.gutta.blogg.se
Postat av: Petra

Äsch! Kom igen nu tjejen. Skriv av dig! =)
Jag kan få lite halvångest och tycka att jag skrivit lite för mycket eller personligt ibland, men sen tänker jag att de som känner mig de vet hur jag är och de som inte känner mig får tro vad de vill.

Nu har du gjort mig nyfiken precis innan jag ska gå och sova också! Skriv, skriv, skriv!

2008-04-21 @ 23:59:54
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Therese

Gravid? Den dagen du tackar nej till ett glas rött skulle jag tro det....inte dessförinnan:) Känner likadant som dig angående skrivandet... Kollegor, släktingar (Fan och hans moster, hihi)... man få välja själv vad man lägger ut...och så får man inse att det inte spelar så stor roll vad andra tycker och tänker. De Tycker ju så mycket ändå...:) Stor kram

2008-04-22 @ 12:07:22
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: ullrika

haha! mina stackars hundratalet läsare per vecka får stå ut med mina ibland på gränsen till onödigt privata tankar och åsikter. är ju inget jag inte står för öga mot öga, så då kan jag lika gärna "skriva av mig" här som i privata dagboken (som ändå aldrig blir av!).

men såklart blir jag nyfiken!! på dig alltså!

2008-04-22 @ 23:36:16
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0