Discovery channel...

...kan göra det mest ointressanta ämnet intressant! Som t.ex. Skitiga jobb, alltså vem kunde tro att det skulle vara intressant att titta på ett program som handlar om bojrengörare på amerikanska kusten!

Ett annat program som jag aldrig trodde att jag skulle tycka var intressant är Dödlig fångst!!! Helt seriöst, vem fan kläcker en sådan idé??? Sen kan man ju undra vem som är målgruppen för denna sortens program...... för det kan ju inte vara tänkt för mig egentligen!

I vilket fall så är det väldigt intressant och spännande..... och man inser att det är väldigt skönt att inte behöva jobba som krabbfiskare ute på ett fruktansvärt oroligt Berings hav!! Även programmet om hummerfiskare är intressant (jag kommer att bli ordentligt idiotförklarad efter detta inlägg). Det är iallafall mycket bättre underhållning än Psalmtoppen på SVT...... där kan man snacka om hjärsläpp..... och det är sådana program jag sponsrar genom att betala tv-licens :-|

Oj.... såg precis reklam för ett program om tornado-jägare..... fan vad häftigt :-)
Storm Chasers Tisdag 21,00 Discovery Channel....
så nu vet ni vad jag gör i morgon klockan nio på kvällen ;-)
Herregud.... jag måste skaffa mig ett liv :-/

image137



Kommentarer
Postat av: Titti

Jag gillar också sånna program, men jag förstår mig inte på Formel 1 dock... ;o)
Kan man bara inte läsa om resultatet i tidningen, för jag ser inte att det händer nått när dom kör varv efter varv efter varv. Eller bara kolla sista varvet?
Kram T

2008-04-29 @ 06:59:24
Postat av: Yasmine

hihi har reda sett alla avsnitt av "Skitiga jobb" samt av "Dödlig fångst" *ASG* såg dom när Zandor var liten liten plutt för då gick dom på dagtid, perfekt att sitta o amma till *haha*

2008-04-29 @ 11:34:38
URL: http://galenmama.babyblogg.se
Postat av: Kotteby

Deadliest Catch är riktigt bra. Helt absurt sjuka löner har de också. Men de sätter ju livet på spel, så.

2008-05-06 @ 23:19:08
URL: http://kotteby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0