Freeeeeeeeeeeeeeedag!

Herregud.....som jag har väntat på denna dag :-| Äntligen skall jag få sova :-) Alltså vem har kommit på att man skall flytta fram (FRAM!!!!!) klockan en timme varje vår???? När man sedan lyckas ställa om sig till sommartid så är det dags att ställa tillbaka klockan en timme igen och då vaknar man alltid för tidigt på morgonen och kan inte somna om......! Kan vi inte bara låta klockan vara vintertid året om??? Imorgon skall jag soooooooova....länge! Öronproppar och hörselskydd skall jag utrusta mig med ;-) Då kan inget väcka mig :-)

I vanliga fall brukar jag vakna med ett ryck på lördag morgon, vid fem, och tro att jag har försovit mig. Alternativt så väcker Oskar (jättekatten) mig genom att yla på övervåningen vid fyratiden på morgonen.....då han vill gå ut och bajsa. Alternativt så hoppar han upp och rycker i handtaget på ytterdörren och vill komma in! I båda fallen så vaknar man garanterat.....för han ger inte upp innan han har fått som han vill!

image123

Men inte imorgon.............näpp!!

Kommentarer
Postat av: ullrika

Ååh! Göttaste lagda månsdjuret! Man måste nog vara katt för att kunna gosa in sig sådär?

Hoppas du får sova ordentligt imorron då kåmpis.

Trevlig helg!

2008-04-04 @ 20:16:59
Postat av: Therese

Hihi... Oskar vet vad han vill. Undrar vem han kan ha fått det ifrån?:) kram

2008-04-05 @ 10:38:38
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0