Kärt besvär :-)

Alltså gör folk inget annat än köper glasögon :-| Jag tror att hela Sverige har varit i butiken idag...... kanske till och med hela världen! Vi är dessutom lite kort om personal, så vi känner oss som ett gäng ursketna äpplen...... alltså någon gång måste väl alla synfel ta slut, eller??? Hur många synfelande människor finns det egentligen?? Trots allt så är det ändå rätt bra stämning på jobbet, kunderna är ju trevliga, för att inte tala om oss som jobbar där..... vi borde få Nobelpriset i trevlighet ;-) I dag var det faktiskt en kund som kom med nybakade kakor till oss.... eftersom hon tyckte så synd om oss efter inbrottet :-) Hon förtjänar en stående ovation! Mums vad det smakade gott..... de var så nybakta att de fortfarande var lite varma!

Näpp nu skall jag försöka göra någon nytta här hemma....... kolla på TV menar jag ju förstås då ;-)

Kommentarer
Postat av: Stina Harring

Nu har jag en tävling i min blogg, vinnaren får designa en egen necessär som kommer hem i brevlådan. Vore roligt om du ville vara med =D
Trevlig kväll =)

2008-04-17 @ 20:38:46
URL: http://stinaharring.blogg.se
Postat av: Titti

Haha, på mitt jobb uppskattar vi inte hembakt, bara köpebröd. Jag jobbar ju med gamla, och deras hygien på avdelningen är inte alltid den bästa. Därför drar vi alla över en kam där. Jajag vet, elak igen, men vad gör man? :)
Ha en härlgi solig dag!

2008-04-18 @ 06:49:24
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Petra

Kakor, mums! Jag lider när jag läser det...försöker nämligen lägga ner såna grejer nu. Måste fasiken få rätsida på vikten innan sommaren. ;-) Vad skönt att du förstår mig förresten, ang inlägget jag skrev, haha! Världen behöver fler som oss...?
Ha en skön fredag!

2008-04-18 @ 09:19:41
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0