Sol :-)

Inatt fick vi sova....sååå skönt! Maken var snäll och ringde ett samtal som ordnade upp situationen med den skällande stackars hunden. Tydligen passade grannen sin systers hund.... men jobbade natten! Stackars kille.... undra hur många ilskna lappar han hade i brevlådan igår helt ovetande om nattens dramatik ;-)

Imorgon är jag ledig, så då hoppas jag att solen skiner hela dagen :-) Jag har ett trevligt ärende in till stan på eftermiddagen, men resten av dagen tänker jag förbereda inför lillans 4-års kalas! Hon fyller år på söndag, och skulle gärna vilja att det var söndag redan idag....som hon har längtat efter denna stora dag!

I år är det första gången som hon skall ha sina kompisar hem på barnkalas, på lördag blir det. Detta skall min kära make övervaka eftersom jag jobbar :-( Han har dock begärt förstärkning, eftersom en handfull småtjejer kan babbla hål i huvudet på den mest luttrade förälder :-) Så det skall bli oerhört spännande att få se resultatet av detta kalas när jag kommer hem efter jobbet :-| Efter detta fortsätter vi kalasandet med släkt och vänner på söndagen, sen får vi se om man är vid liv på måndag.


Kommentarer
Postat av: Titti

Vad kul för din gubbe! ;o)
Räkna gärna ihop sen, hur många som firade henne, skulle vara kul att se....

Kram

2008-04-23 @ 14:48:56
Postat av: Titti

Du är för rolig, tack för dina snälla ord!

2008-04-23 @ 20:02:48
Postat av: Anonym

åh! första barnkalaset! va kul!! ser fram emot att få ha en skog småttingar här när EmmaLi fyller år.. eller nja. det kanske jag inte gör när jag tänker efter. är så opraktiskt att hon fyller på vintern också, i november. går ju inte att vara utomhus då direkt... grattis till lilltjejen iaf!

PS. vad är det för trevligt ärende din lurifax!!?

2008-04-23 @ 23:24:16
Postat av: ullrika

den sista kommentaren var som du säkert förstår min. vet inte vaffö det blidde anonymt?

2008-04-25 @ 00:11:05
Postat av: Petra

Bara för att vara tvärsemot då: Fy fasiken för barnkalas! =D Lejer helst bort mina på diverse busland och liknande. Avskyr fiskedammar, ballonger som smäller eller ska blåsas upp (helst efter att ungarna försökt själva ett tag...)korv-bröd-läsk-sölande vid mitt köksbord och fastklibbade karameller i soffan.

2008-04-25 @ 08:28:48
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0