Tax Free!!!

Givetvis blir jag alltid heeeeeelt lyrisk när jag kommer in i Tax Free-butiken på båten :-) Denna gång har jag kommit därifrån med tre nya parfymer...... ja, jag vet att det är helt sinnessjukt, men jag är parfym-narkoman så jag kan inte hjälpa det!

Den första blev Escadas Sentiment.... en fräsch lite blommig doft som funkar till både vardag och fest :-)


Sen blev det en Ralph Laurent-parfym som heter Ralph Wild. Lite söt doft till en början som sedan utvecklas till en lite djupare kvällsdoft..... ingen parfym som jag kommer att använda till vardags.








Till sist, men inte minst, köpte jag en favorit i repris.... en av de bästa dofterna som någonsin tillverkats och som är en riktigt fräsch vardagsparfym...... Dolce Gabbanas Light Blue



Kommentarer
Postat av: Titti

Välkommen hem igen, en lång och skön semester verkar ni ha haft!

D&G´s Light Blue är en av mina favoriter också. Har suttit och beställt tax free idag, men just parfymer är ju svårt att välja ur en katalog. Ska muta ungarna med en massa godis på Arlanda så jag får gå och lukta i lugn och ro!

Nu återstår det tråkigaste med semestern för dig, packa upp!

Kram

2008-08-05 @ 21:12:11
Postat av: Titti

Tack, men haha jag visar ju bara det som är välstädat och iordning. Nu har vi bott här i 4 år och lever fortfarande med stora hål i väggen i hallen och trappen. Men, men hallens tid kommer också, direkt efter badrummet! Och inga tavlor i vardagsrummet än, mer än Hildas konst alltså, och kort på barnen... Men jag har bestämt mig för att vänta tills vi hittar nått vi (jag) verkligen vill ha!

Kram

2008-08-05 @ 21:40:59
Postat av: Therese

Vilken tur att du fick köpt lite parfymer... tycker din samling är lite för liten hemma...hihi...du vet att parfymer är färskvaror va?;) Escada-parfymen hade jag under ett år för några år sedan- jättegod! Hoppas att våra små mår bra. Du får gosa lite med dom innan de släpps ut någon gång. Stor kram

2008-08-06 @ 09:48:14
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Therese

Javisst, som jag skrev i smset, så vore det bra om ni släpper ut dom när ni är där. Deras lucka är inställd på att de kan gå in själva men inte ut. Därför behöver de assistans för att komma ut:) Vi vill inte ha luckan öppen ut eftersom det är bra om de inte är ute jämt. Kramis

2008-08-06 @ 14:44:37
URL: http://tezet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0