Testing, testing....

I brist på annan sysselsättning har jag roat mig med lite olika (väldigt vetenskapliga) personlighetstester :-)

Om jag vore en grekisk gud skulle jag vara Athena med motiveringen:

"Du är intelligent och kan dina saker! Dock besitter du även en stor grad av stolthet. Du är duktig i alla sorters strider och du har en förmåga att uppfinna coola saker." (fritt översatt från testresultatet)

"Athena var hård och modig i strider som var till för att försvara hem från fiender. Hon var gudinnan över städer, hantverk, olivträdet och visheten." (citat från Wikipedia)

Ja, jag kan inget annat än hålla med..... jag är full av visdom och kickar ass.... grym kombination ;-) *asg!






Vore jag däremot en film-skurk skulle jag vara Freddy Krueger, motivering: 


Jag jagar tydligen folk i deras drömmar!

Hmmm.... ja, varför inte :-) 

Moooooaaaaahahahahahahahahahaaaa!!







När jag sedan svidar om och blir en superhjälte så blir jag Batman.... The Dark Knight! 

"Jag är mörk och mystisk. Jag avslöjar inte mycket av mig själv, och jag kan bevara en hemlighet.

Trots att jag sällan pratar, så är jag ingen Emo, och i dunklet döljer sig en storhjärtad hjälte." (fritt översatt från testet)

..... Batman är cool.....  fast jag snackar nog mer än honom :-)


Kommentarer
Postat av: J

Schysst mix ju =P



Men en upplevelse kan väl aldrig slå en Bacho 1944?

2008-12-06 @ 00:33:24
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Länken säger inte vilken det är.. men skit samma, för mjo en upplevelse är lätt bättre än en parkeringsplast, även om det nog skulle vara en upplevelse i sig att ha en i centrala örebro =)



Och begrunda bara möjligheterna för en skyddsrumspump!

2008-12-06 @ 01:01:22
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: "Lynette"

Hahaha det måste jag testa!

2008-12-06 @ 23:16:36
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0