Det är synd om mig!

Inatt vaknade jag med stans jävla dödsångest! Ont i huvudet, illamående, svettningar och frossa.... som sedan övergick i ett allt annat än ett trevligt umgänge med toaholken. Jag har spytt hela natten och tappade till slut tron på att det någonsin skulle gå över, för till slut fanns det inget mer att spy upp! Det tog ju inte den här kräksjukan någon hänsyn till, och en stund trodde jag att jag skulle kräkas upp tarmarnas ändhållplats och få leva resten av livet vrängd in och ut :-/ 

Så efter att ha tillbringat hela natten på badrumsgolvet, som tack och lov har värmeslingor, klingade illamåendet av och nu har jag bara ont i huvudet.... och lite feber.... och är väldigt bitter eftersom vi egentligen skulle gå på fest ikväll :-(

Jaja, maken får roa sig åt mig också, så kan jag sitta här.... själv.... som den smittohärd jag förmodligen är :-(

Googlade toalettholk för att lägga in en bild men hittade denna istället..... en bruksanvisning till er som kanske inte vet hur man ska, och inte ska använda en toalett.... och med tanke på  bild nummer tre så är jag nu tydligen även en toalettmissbrukare :-|





....och ordet skitfiske har nu fått en ny innebörd!

Kommentarer
Postat av: "Lynette"

Men din stackare, kräksjuka är är riktigt jävligt.

Man känner sej rätt ynklig, usch!

Surt att missa fest sådär...när Susan hade vin/tjejkväll sist hade jag väntat som bara den.

Vad händer?

Jag åker hem typ kl 23 med feber och världens halsont som bara flög på.

Åååå vad arg jag var på mej själv då:=)

Krya på dej!

2008-12-13 @ 20:19:07
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Honung

Det är verkligen synd om dig! Ibland kan sånt där hålla i sig i två dagar t.o.m. Den första dagen tror man att man ska dö och den andra dagen vill man dö. Nej, jag kan inte tro att vi alla är jättetråkiga? Näää, jag kanske är det, men inte ni andra.

2008-12-13 @ 23:50:16
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Det finns inget värre än att kräkas.

Så vidrigt. Jag ryser och lider med dig!!

Och jag lider med din man som hör ljuden.



Usch....kräkningar är jättehemskt.

Okontrollerat, på något sätt.

och hur i hela friden kan det komma så mycket vätska?



Och hästbajs i joggingspåret är jobbigt på det sättet att man måste hoppa kråka runt banan.



Bild nummer sex var helt klart bäst!

2008-12-14 @ 07:00:47
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Tina

Hej!



Stackare, lider med dig... och fasar!!! Har ju fått en liten här hemma som snart ska börja på dagis och bli en vandrande smittohärd!!!

2008-12-14 @ 11:05:33
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Susan

Om man ändå måste sanera dass varför inte testa "kissande hunden"? Det KAN gå...

Du har väl serverat övriga fam. 12 vitpepparkorn? Om inte gör det, funkar hver gang som anti-magsjuke kur 1gg/dag

Krya på dej!

2008-12-14 @ 19:49:58
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: ullrika

fy farao. kräkas är topp tre äckligaste jag vet... blä. STACKARS DIG!!



krya på som fasen nu.



ps. gillar att bilden verkligen är autentisk från en toalett, fotografen har speglat sig i kakelt :)

2008-12-14 @ 20:10:55
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0