Wii bowlar :-)

"Barnen" fick ett Nintendo Wii i julklapp av oss.... och där har nu hela familjen, kollektivet, min bror och min brorson redan skapat sig sina egna gubbar.... för fasiken vad roligt det är att bowla :-) Lillan är helt grym, och sätter strike efter strike och spelar som om hon aldrig har gjort annat. Jag har som vanligt inte riktigt fått in rätta knycken, men övning ger färdighet. Det är faktiskt ett riktigt trevligt sätt att umgås, till skillnad från när man kollar på film.... vilket ju är trevligt, men det är egentligen lite asocialt att sitta tillsammans helt tysta ;-) 




Än så länge har jag bara provat på bowling, men det finns ju tennis, boxning och golf mm. så det finns mycket kvar att utforska. Ett riktigt roligt sätt att umgås för både unga och gamla tillsammans.... rekommenderas varmt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan bara nintendo från -92, några 10 år efter med annars låter det trevligt!

2008-12-31 @ 10:57:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Åh! Wii Sports är ju så roligt! Men ni får intne glömma att göra fitnesstestet. Där kan man se sin egentliga ålder... Dock kände jag att det inte kunde stämma helt när jag blev 50 år gammal.. ;)

2009-01-03 @ 12:04:27
URL: http://nea88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0