Badrum

Som jag nämnt tidigare så håller vi på att bygga färdigt vårt badrum. Min make har flytspacklat och fuktspärrat  för glatta livet, och nu till helgen är det meningen att vi skall kakla. Äntligen!!!

Imorse såg jag att min kära make hade något i håret, som visade sig vara fuktspärr :-| Det är inte direkt något man tvättar bort....och det är illgrönt...När jag lite försynt nämner detta för honom säger han bara "Jag vet"!.....snyggt!

Det har varit en riktigt bra dag annars! När jag öppnade dörren imorse möttes jag av våren :-D. Det var helt fantastiskt att mötas av solsken och fågelkvitter istället för regn och orkan, och detta i mitten av februari. När jag sedan åkte till jobbet så fanns det en parkeringsplats ledig alldeles i närheten av mitt jobb. Det händer nästan aldrig! Allt på jobbet flöt på så smidigt att jag började ana ugglor i mossen....men jag har varken hittat några ugglor eller någon mosse. Tänkte faktiskt köpt en trisslott för att sätte lyckan på prov, men det glömde jag av....hmmm, jag kanske hade blivit miljonär :-|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0