Bokrea!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt årets bokrea-böcker, dessa blev det...



Berlinerpopplarna av Anne B. Ragde





Flyga Drake av Khaled Hosseini






Så gör prinsessor av Per Gustavsson





Den sjunde dagen av Stefan Einhorn




Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda



Dessa har jag beställt på Adlibris på nätet. Egentligen skulle jag helst velat gå in i bokhandeln, på riktigt, så man får känna på böckerna....men jag har inte tid till det, så det fick bli nätet. Dock tror jag inte att jag kommer ha tid att läsa dem förrän lagom till semestern......brukar somna så fort jag försöker läsa något, hur intressant det än är. Nåväl, nu skall jag titta på insidan av mina ögonlock....gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0