Men fatta!!!!

Varför måste folk slå på sina helljus precis innan man får möte? När jag kör hem från jobbet åker jag på en slingrig väg utan gatlyktor, och jag blir blind när folk slår på sina helljus. Idag var det riktigt nära att jag tvärnitade och körde efter en idiot för att fråga vad han/hon tänkte...men jag lyckades sansa mig! Den dagen ni läser i tidningen om en kvinna som fått ett psykbryt på en helljusterrorist så vet ni vem det är...

Nu skall jag packa upp mina nyinköpta Iittala Essence vinglas och champagneglas...åååååhhhhh de är jättefina :-) Skall bara pilla bort de hemska klistermärkena som sitter på. Har aldrig riktigt fattat varför vissa låter dem sitta kvar, men det är ju upp till var och en. Min tio år äldre bror, som är en underbar människa, låter alltid plasten (som sitter på t.ex. mobiltelefon-displayen) sitta kvar tills själva produkten är obrukbar! Jag rycker bort plasten det första jag gör, och det kliar i fingrarna när jag ser att någon har lämnat kvar den! Har många gånger undrat hur min bror skulle reagera om jag helt maniskt skulle rycka bort plasten på alla hans saker...hmmm, kanske ska prova :-)

Näpp, nu skall jag försöka cykla bort lite fläsk....och den halva semlan som jag faktiskt unnade mig idag! Inte undra på att man inte går ner i vikt.....suck!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, de blir kul att se!:) Glasen alltså- inte den psykbrytande kvinnan;) Promenix imorgon? Kan ju försöka påminna oss om P.P-avsnitten också:) kram
PS jag tar också bort plasten- fast inte på just mobiltelefoner:) DS

2008-02-05 @ 21:17:42
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0