Ränderna går aldrig ur!

Suck.....då har jag varit hos frissan igen :-| Varför kan jag aldrig bli nöjd?? Min frisör är jätteduktig....helt grym på att klippa...men jag blir aldrig nöjd med färgen. Just nu ser jag ut som Tiger i Nalle Puh....randig. Problemet är nog att jag förväntar mig en Extreme Makover...att jag dansandes skall komma ut snygg, tio kilo smalare och med ett hårsvall som en Hollywoodkändis. Detta har fortfarande inte hänt!!! Dock kan jag ju inte gå tillbaka till frisören och klaga...eftersom jag inser att mina förväntningar är lite för höga. Mina frisörbesök brukar sluta med att jag några dagar senare inhandlar ett paket toning kategori mörk och gör en egen Extreme Makeover hemma i duschen. Det är bara att inse faktum....jag är en ickerandig brunett i själ och hjärta.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt att du aldrig blir nöjd med färgen.. :/

2008-02-12 @ 09:36:09
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Tack snälla! :)
Vilken bra idé med att ha med bloggen på något sätt..fast hur? Får fundera lite mer på det..

Hehe, eller så tycker de faktiskt att du är snygg i håret!

2008-02-12 @ 14:10:15
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Therese

Haha... ja, slingor gör ingen extreme makeover- men BLIR det inte som du tänkt dig så FÅR du ju faktiskt klaga...det är väl därför man går till frissan med det- för att slippa chansa? Själv gör jag allt sånt hemma...lika bra- då slipper man klaga på någon annan:) Visst kan jag hjälpa dig med bilden! Är det bakgrunden eller vart är det? Mår kasst idag- håller på att bli sjuk tror jag:( Men om du skickar över bilden och vad du vill ha den till så kan jag ju hjälpa dig över nätet. puss

2008-02-12 @ 17:12:56
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Therese

Pållen står i Säve. Inte runt hörnet direkt...men i allafall inte i MOTSATT riktning till jobbet:)

2008-02-12 @ 17:17:54
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0