Seeeeg!!!

Idag har jag varit hemma med min lilla skrutta som hostar och har feber. Dagen har gått riktigt långsamt, för jag har väntat på något gott... Min kära make skulle hämta ett paket från Hydro (vår utlämningsställe för post) som jag har beställt från Eleven.se Jag har beställt Dessert Beauty badskum som jag skall ha när nya badrummet invigs :-)



och ett lipgloss med banana split smak (avlägger rapport om dessa produkter imorron)



Dock glömde han hämta det....två gånger. Första gången på väg hem från jobbet, och andra gången när han skulle köra sonen till bandyträning. Så jag väntar fortfarande....men jag är glad så länge han kommer ihåg var han bor iallafall :-)

Så här ser vårt lyxiga massagebadkar ut som vi köpt på Importlagret.com



Givetvis köpte vi ju även lyxpaketet till :-) med fm-radio och telefon och annat livsnödvändigt!!! 
Nu är det bara hinken som champagnen skall kylas i som skall inhandlas.....
Men men, kanske ska lägga golvet och foga färdigt allt i badrummet innan jag ropar hej!

Nu är det dags att natta sjuklingen, som även har fått ont i halsen....stackaren :-(

Gonatt!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha! Men den ändrar du inte i design-delen...:) Det gör du på inställningar...ska kolla exakt vart! kram (jag är också sjuk...du kan VABá mig om du vill?)

2008-02-12 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0