Nominerad



Eftersom jag nu har blivit nominerad från två olika håll så måste jag sluta fundera och börja nominera istället :-) Tanken är att man ska nominera sju stycken bloggar som man gärna återvänder till, och även länka till dem.
Så här kommer mina sju (måste dock nämna att jag har fler favoriter än sju ;-) Sen måste jag även varna känsliga läsare för Joels blogg, eftersom en del stötande material kan förekomma ;-)

Therese

Kotteby

Petra

Helena

Britt-Marie

Joel

Ullrika

Mitt hedersomnämnande går till Titti, men hennes blogg är lösenordsskyddad så det skulle vara lönlöst att länka till henne :-)

Kommentarer
Postat av: ullrika

men oj! bugar och tackar sprittande stolt och glatt!



de bloggar du länkat till hör ju allihopa till dom jag också läser dagligen (eller så ofta jag kan), förutom Britt-Maries som jag imorron ska kasta mig över! roligt med tips på ny roligt läsning [attans bara att det är få av de gamla favvosarna som faller ifrån.. största tiden av bloggningen går ju åt till att läsa och kommentera andras bloggar numera :]



massa krams!

2008-07-12 @ 00:22:48
Postat av: ullrika

attans rabarber. det var ju en annan Helena än den jag trodde! så, två nykomlingar på min fullspäckade lista blidde det!

2008-07-12 @ 00:24:58
Postat av: Titti

Tack söta du! Jag känner mig verligen hedrad!

Kram och trevlig helg!

2008-07-12 @ 07:48:33
Postat av: Kotteby

Wow! vad rörd jag blir....

Kom jag på en andra plats. För jag kommer, hur du än tänkt, tolka det så. Att jag fick silver.



Hade jag stått näst längst ner, som Joel. Så hade jag inte sett det som bäst i fallande ordning.

=) Att slå snuskpellejoel är stort. Mycket stort.

2008-07-12 @ 08:16:56
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Helena

Tackar! Känner mig hedrad över detta.

2008-07-12 @ 12:15:30
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Joel

hehe, älskar varningen...



Älskar varningen ;)

2008-07-12 @ 14:35:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: t0tta

Hahaha.. Är Joels blogg stötande??

2008-07-16 @ 23:39:57
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0