PMS!!!

Ni som inte vill läsa gnälliga inlägg bör sluta läsa nu..... sen förekommer det även en och annan svordom.... så fortsatt läsning sker på egen risk!!!

Jag är missbildad!!! Nu har jag gått runt inne i Allum heeeela dagen och provat kläder...... och jag är riktigt jävla förbannad! Det finns inga klädesplagg som sitter bra över brösten.... jag hittade två jättefina klänningar inne på Cassels, varav den ena krävde bröst som icke existerar, och den andra krävde bröst som sitter så långt ifrån varandra att de i princip hamnar i armhålorna!!! Satt skitfint för övrigt dock :-(

Inne på Åhléns hittade jag en jättefin topp..... men samma jävla problem där...... hallå.... alla toppar oavsett storlek hade samma jävla bystmått...... JAG BLIR TOKIG!!!!! Det värsta är att så stora tuttar har jag inte så att detta skall vara ett problem. Jag är en stor fet kossa, och den som ens vågar andas något om att jag skall ha andra färger än svart på mig kommer att få stryk!

Jag får helt enkelt köpa ett tält och flytta in i!

Rövhål :-(


Kommentarer
Postat av: Therese

Come on, bring it on, ge mig stryk!!! :)

2008-07-07 @ 18:04:48
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: anne

Nuuuu ser jag. PMS.



Efter att jag passerat 35 började jag notera dessa återkommande perioder av yxmördartendenser. Och allt som oftast handlade det om städning. Eller rättare sagt; avsaknaden av den. När jag väl identifierat vari problemet bestod, klurade jag ett tag och skaffade sedan en Levonova-spiral. Aldrig att jag slutar med den så länge jag är på denna sidan menopaus, jag kan inte utsätta familjen för mig själv!

2008-07-07 @ 20:18:43
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Vår dotter. Toka. Hon heter inte Toka, utan Katrin.



Jag har testat akupunktur en gång i samband med förlossning. Det sätts en nål högst upp på skulten och det kändes som att någon hällt varm sirap över huvudet, kallas också whiskeypinne. Inte gjorde den något.



För mig tog det 6-9 mån innan allt stabiliserades med Levonovan. Jag är så "indoktrinerad" så jag är inte rädd för hormoner. Allt måste vägas in och vad jag hörde av Gunilla Björk häromåret så är larmrapporterna ang hormonbehandlingar av olika slag skitgamla. Resultaten var inte heller otvetydliga. Det gäller att man kan läsa ursprungsartiklarna och tolka resultaten.

2008-07-07 @ 23:02:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ullrika

Black is beautiful.

eller var det

Big is beutiful?



å McKinley har en snygg kollektion i år har jag hört!

2008-07-07 @ 23:36:55
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Tänkte skämta till det lite i ett svar här....

Men efter halva inlägget förstod jag din ilska. Så jag hoppar över att skoja till det.



Äsch....Jag är ju i USA. Alltså långt bort. Men jag tror faktiskt du skulle passa i turkos färg.

2008-07-08 @ 09:16:25
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag kan inte komma in på ditt senaste inlägg så jag svarar här! Jag kan inte se otäckheter på tv/film. Arkiv X såg dom mycket när vi jobbade natt, jag satt och surade på kontoret istället. TwinPeaks såg jag nått avsnitt av men blev allt för rädd. Beck sitter jag och ser mellan fingrarna när det blir otäckt. Men det mest pinsamma är nog ändå filmen "Tjejen som visste för mycket". Det är en komedi med Goldie Hawn, men det är en albino i vit kostym med, jag höll på att dö. Var kanske 5 år. Varje natt i flera år drömde jag om honom. Var livrädd! Blev nästan skraj när jag läste en bok för nått år sen med en albino med, drömmarna kom tillbaka!

Terapi? Ja, kanske det!

2008-07-09 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0