Presenter

Jag fick faktiskt presenter på min födelsedag :-) Jag tänker inte rabbla upp allt här, men två saker måste jag faktiskt nämna.

När jag kom hem från jobbet , på min födelsedag,  stod det en bukett på trappen :-) Den var väl inpaketerad, och mitt namn stod skrivet på den.... gissa om jag blev nyfiken!?! Vi (jag och maken) hade en gissningslek om vem det kunde vara som lämnat denna trevliga överraskning..... jag vann :-) Buketten var från min faster med familj, vilket var min gissning, hon är även min gudmor, och kommer alltid ihåg mig på både jul och födelsedagar. I buketten låg även ett kort.... med tusen.... TUSEN..... kronor i!! Shit.... de måste tycka om mig ;-)




Jag älskar att få blommor..... speciellt denna vackra traditionella rosbukett som är min favorit :-)
Jag tror inte att de läser min blogg..... men TUSEN TACK!!!


Sen fick jag även detta presenkort från maken och barnen :-|
Nu finns det ingen återvändo..... det skall bli en tatuering :-)



Dock är jag i goda händer, för Helen Bååk är riktigt duktig.
Ta gärna en titt på hennes konstverk :-)

Tattoo & Art

Nu gäller det bara att bestämma sig för motiv och placering!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Jasså det skall gaddas. Kul!

Blir det första?

2008-07-04 @ 05:45:16
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja fyller man 30 ska det väl uppmärksammas! Du är ju skitgammal nu och måste ta till vara alla roliga stunder där du kan ställa till med fest! Shit, snart går du med rollator, kan inte dansa, äter så mycket konstiga mediciner att du inte kan dricka lite vin... ;o)

Ska leta på nån bild jag har för mig ligger nånstans på en rolig tatuering.... mejlar dig om jag hittar den!

Kram

2008-07-04 @ 09:58:16
Postat av: Marie

Spännande! Vad många fina alster hon hade gjort. Jag är uppslukad av detta just nu för min dotter och hennes sambo håller precis på att starta upp en tatoo- coh piercingstudio. Jättekul!

2008-07-04 @ 11:40:52
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: Petra

Så du har fyllt år?! Stort grattis! =)

Vad kul med en tatuering - vad har du för idéer och tankar och vart ska den sitta? Har själv en tatuering som jag aldrig ångrat en sekund och som jag nu funderar på att bygga på lite. Ljuvlig bukett by the way!

2008-07-06 @ 14:48:46
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: ullrika

Tattoo är coolt! Har själv aldrig kommit på vare sig lämpligt mönster eller placering så jag är än så länge bläckfri.



Kollade lite bilder i länken du bifogade. Gillade Knasen. Kanske nåt för din svank (tänk på att dom i USA kallar svanktatuering tramp stamp ;)

2008-07-06 @ 18:20:43
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: anne

30 år?!? Vilken perfekt ålder! Njut. och vet du vad (fast du kanske inte tror det), det blir bara bättre och bättre. Litet stelhet på morgnarna kan ju påminna om att man inte är 20 och inlägg i skorna likaså, men annars är det bättre.



Jag har hört talas om en ligisttårta i cyberspace, var den god?

2008-07-06 @ 19:41:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Tack Satu!

Har du kollat Linneas tatuering som hon gjorde för några dagar sedan? Den finns på hennes blogg.

2008-07-06 @ 19:50:05
Postat av: anne

Joo du, här sitter jag med frukosten och ska strax rusa ut. Tack och lov är det fyra dagar denna vecka och sedan semester!

2008-07-07 @ 05:51:24
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0