Touchdown

Då var det dags :-) Om några timmar drar vi! Vi lämnar ett Göteborg som har strålande sol, klarblå himmel och helt vindstilla...... och just det vädret tänker vi packa ner och ta med oss!

Eftersom jag har varit ansvarig för packningen så har bilen varit färdigpackad sedan igår..... och det är inte förrän i Finland som vi kommer upptäcka om något fattas (vilket det inte gör ;-)

Vi har några husvakter, varav en är polis, så det är ingen idé att ni försöker bryta er in för ett dopp i bubbelbadet..... det är nämligen just där som Therese förmodligen kommer sitta medan vi är borta ;-)

Vi skall även lämna bort Rut-Tor(r)ben (som nuförtiden går under namnet Torris) till svägerskan! Förhoppningsvis har han inte blivit brasved när vi kommer hem igen!

Eftersom vi skall bo mitt ute i vildmarken (nästan) så kommer bloggen uppdateras ganska sporadiskt. Jag måste åka till Neste (bensinstation) som har ett internetcafé för att kunna surfa! Alternativt våldgästa någon intet ont anande släkting :-) I vilket fall så kommer jag ta varje surftillfälle i akt och blogga som faaaan ;-)

Så kära bloggisar....... på återseende!

Kommentarer
Postat av: ullrika

en särdeles uppvilsam och underbar Finlands-semester önskas dig från hårt arbetande småbarnsmodern!!



fota massor! gärna ungar och sol och vatten i gynnsam kombination!!

2008-07-21 @ 22:15:31
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag är fortfarande inne i min jobbsväng så i MIN värld har ni inte åkt ännu. Lär väl bli plågsamt medveten om det när jag är ledig igen bara...:) kram

2008-07-21 @ 22:44:12
URL: http://tezet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0