Lycka!!

Jag blir sååååå lycklig när jag får köra min bil (Volvo V70 AWD R om någon bryr sig :-)..... ååååhh jävlar vad den är pigg :-D Jag slipper dessutom att sitta och veva med växelspaken eftersom det är en automat....... Nackdelen är dock att den drar djävulskt mycket bensin.... som ju alla vet gräver ett stort hål i plånboken nuförtiden :-|

Vi har även en C70 som drar mycket mindre bensin..... och som jag, maken och hans kollega samåker med till jobbet...... men jag saknar körglädjen...... och så måste jag växla hela tiden! Ja, jag vet att detta är ett I-landsproblem, men jag tycker så mycket om min bil....... jag skulle vilja köra den varje dag :-(

Vissa människor tycker om att knyppla, virka, dansa menuett, eller knarka...... jag tycker om att köra min bil.... faktiskt!

Fredagar kommer framöver att vara min favoritbildag :-) Det får bära eller brista.... men då ska jag minsann köra den!

Kommentarer
Postat av: ullrika

Me lika köra bil nu också, när vi fått hem en glad och lycklig raKET (samma modell som er, men säkert lite äldre? han är en -00.)! Han var en dröm att köra när jag hämtade hem honom från bildoktorn idag!



C70 är en vill-ha; en piggelin utan tak då såklart! Men. Har man vant sig vid lastutrymmet i en kombibil är det svårt att byta ner sig...

2008-06-27 @ 23:45:21
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Titti

Det bästa är ju att få köra utan gubbe och barn, så man får köra hur man vill och lyssna på vad man vill. Men du kanske hellre lyssnar på motorn än på radion? ;o)

2008-06-28 @ 08:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0