Mild....jag??

För några år sedan träffade jag en av min makes kollegor när vi var och handlade i Ullared, och vi blev presenterade för varandra och småpratade lite. Ett tag senare berättade min man att hon hade tyckt att jag var mild...... mild!?! Hur kan en människa få en så otroligt felaktig bild av mig, jag är så långt man kan komma ifrån mild..... omild snarare!

Mycket...... är ett ord som beskriver mig bättre.... eller lite för mycket ibland ;-) Men, men.... nån lätt och lagom blir jag aldrig, hur mycket jag än skulle vilja.

I vilket fall som helst så är mina nya arbetskamrater oroliga för att jag skall bli förskräckt över deras något grova jargong.... eeeehhh.... oj.... de har verkligen inte någon koll på hur jag är som person ;-) Får se vad de säger om några månader :-D


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hmm.....Intressant!

Det framgår inte riktigt hur exakt den fungerar.

Men tämligen intressant.



Lycka till på nya jobbet.

Har du en cool maskin där också?

2008-06-03 @ 20:15:18
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Titti

Det går alltså bra på det nya jobbet? Det var första dagen idag? Var lite "mild" mot dom tills dom hinner vänja sig vid dig! ;o)

2008-06-03 @ 22:03:36
Postat av: ullrika

haha! när jag läste inledningen gjorde jag genast tolkningen att du sprungit på håkan mild på GeKås!



men du, "mild" är väl en rätt märklig beskrivning. hade nog aldrig kommit mig för att kalla nån för det?

2008-06-03 @ 22:57:39
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha...nä...."mild" är ju nästan ett skällord. Vem vill vara mild??? Hellre mycket och snäll än mild!:) kram

2008-06-04 @ 08:39:58
Postat av: Helena

Så kan det vara. Vi skapar oss en bild rätt snabbt redan i stunden. Och det misstaget vi gör är att vi tror att den stämmer tills någon bevisat motsatsen.

2008-06-08 @ 08:22:41
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Petra

Hur sjuttsingen är man när man är mild?????! Näe, jag gillar folk som är mycket! =D

2008-06-10 @ 04:28:11
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0