Jag är bra!

Idag har jag jobbat mellan 10-14. På förmiddagen kom det in en kund som jag hjälpte att justera glasögonen åt, vilket jag gjorde utan kostnad som vanligt. Kunden, som är inne med jämna mellanrum, sa att hon var så glad åt att vi alltid är så snälla och hjälper henne. Jag tackade henne för de vänliga orden, sedan önskade jag henne en trevlig helg och hon tackade för sig.

Efter en stund kom hon dock tillbaka med en jättesöt krukväxt som hon hade köpt för att  visa sin uppskattning :-)

Visst var det väl gulligt? Jag blev så glad att det räcker hela dagen :-)

image62

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag ska ha nya glasögon nu, vad är det för mode som gäller. Skäms för att säga det, men jag har haft mina glasögon i 6 år nu, plasbågar, sköldpadd.... Men dom växer ju liksom ihop med ens ansikte på nått sätt. Blir svårt att se sig i nått annat... Men visst är det härligt när man får uppskattning på sitt jobb! Sist var det min barnmorska som fick blommor, efter att ha stått ut med mig under sista graviditeten!

2008-03-06 @ 06:08:21
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0