Dinner 22...

...heter restaurangen som vi var på igårkväll med jobbet. Kvällen kändes nästan magisk när vi satt på uteserveringen och det kändes som att man var utomlands. En riktigt härlig stämning med trevligt sällskap, god mat och dryck, samt fantastiskt väder. Samtidigt var det ju lite vemodigt eftersom jag inte kommer att jobba kvar med mina underbara kollegor :-(

Som avskedspresent hade de köpt jättefina silver-örhängen (Efva Attling of course ;-) 
Gissa om jag blev lycklig!?!



Så fick jag även en stooor blomsterbukett, som doftar ljuvligt :-)

 

... och en bok av David Batra med det något udda namnet:
"Den som inte tar bort luddet ska dö!"
En rolig bok till en rolig person, löd budskapet från mina chefer :-)



Det var tacktal, tårar, kramar och skratt om vartannat...... jag kände att de kommer att sakna mig, och jag kommer att sakna dem! Vilket avsked....

Det var en perfekt avslutning på mina sex år!!! 
Ett stort tack till mina kära, nu före detta, kollegor! 

     
  

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, den boken måste jag läsa:) Vad roligt att kvällen var lyckad. Du är bäst. kram

2008-05-30 @ 21:21:22
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Sofia

En underbar kväll hade vi, riktigt lyckat håller jag med dig om! (trots det lite sorgliga temat). Vi kommer verkligen sakna dig på jobbet, tur att jag vet var din brevlåda bor..:) Kram på dig!!

2008-05-30 @ 22:11:20
Postat av: Petra

Har precis beställt den boken! Var den bra? =)

2008-06-03 @ 10:23:22
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0