Freeeeeeeedag :-)

Ikväll ska vi grilla hemmagjorda hamburgare... mums! Hoppas det blir en vindstilla, varm och solig kväll, så att man kan sitta ute.

Har nu ringt runt och frågat diverse släkt och vänner om de vill följa med till Days of Speed i slutet av maj, och det lutar åt att jag blir ensam tjej :-| Inte för att jag har problem med att umgås med killar, men det är ju alltid trevligt med någon man kan prata tjejgrejer med... ni vet ;-) Har inte ens vågat fråga Therese, som satt och rullade med ögonen när jag och hennes sambo kollade på American Choppers ;-) Känns inte som om att detta kan vara något som intresserar dig Therese.... eller det kanske finns någon annan väninna som kanske kan tänka sig att följa med??? Nåväl.... annars får jag stå ut med alla karlar själv... ska väl överleva ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej darling. Du har nog rätt i att mitt intresse för choppers och motorcyklar är MYCKET begränsat...:) Vi får dessutom besök ikväll. Är ledsen, försökte hålla fredagen öppen men så har ju Mattias mamma 50årskalas imorgon så dår var ikväll enda kvällen som gick*gråter*. puss puss och ge killarna stryk om de är elaka.

2008-05-16 @ 13:30:18
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Hot mama

Va kul för dig att se på bilar så kör snabbt eller vad det är?! ;o)

2008-05-16 @ 14:11:57
Postat av: Therese

Hej baby! Vi kommer inte sova i Trollis i allafall så (åtminstone jag:) ser att det kan finnas goda chanser att ses imorgon kväll istället. Kalaset börjar fyra och mattias ska ju vara nykter så...:) kram

2008-05-16 @ 22:16:01
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0