Ikväll...

...skall jag ut och äta en sista måltid med mina arbetskamrater :-) Det skall bli riktigt trevligt att umgås tillsammans utan att jobba för en gångs skull. Kommer givetvis att avlägga en full rapport om hur kvällen blev!

Denna helgen är en av de mest hektiska på länge, och jag vet inte riktigt hur vi ska få ihop det :-/ Imorgon kväll skall maken ut och bowla med sina kollegor.... på lördag är det Days of Speed på dagen, men även ett barnkalas klockan tolv som lillan är bjuden på.... och senare på kvällen skall vi på 30-års kalas..... och så är lillan sjuk! Jooo, och så ska vi på kalas hos svägerskan och hennes man på söndag också!!

Så jag börjar inse att Days of Speed ligger riktigt illa till för min del...... 

Karvanen persereikä :-|

Kommentarer
Postat av: Titti

Antar att det där sista på finska inte betyder "Ha en trevlig dag?" :o)

Själv gillar jag inte att umgås med mina arbetskamrater utanför arbetstid. Dom får mer vaken och social tid med mig än vad min egen familj får, så dom ska inte ha nå mer !;0)

Eller vad vet jag, jag jobbar ju inte! Men snart så....



Kram Hoppas det ordnar sig med Day of speed!

2008-05-29 @ 12:16:05
Postat av: ullrika

stress is da shit...



hoppas det blir en najs osnyftig middag ikväll!

2008-05-29 @ 12:41:38
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Finne-Sanna

Gillar verkligen slutkommentaren!! :)

2009-01-03 @ 22:44:25
Postat av: S@tu

Hahaha... ja, den är bäst :-)

2009-01-03 @ 22:46:25
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0