Postitlappsrosa...

...är min kära make efter dagens fisketur!!

Efter den förra fisketuren, som resulterade i brännskador av tredje graden med feberfrossa och en fru som fick smörja in en makes blåstäckta rygg med aloegel, trodde jag att han hade lärt sig att man mår bäst av att använda solskyddsfaktor och keps. Dock hade jag jättefel... Innan han åkte imorse sade jag till honom att ta med sig keps och solskyddsfaktor.... men icke! Inte ens hot om malignt melanom och grå starr verkar bita på min kära make, som jag faktiskt vill ha kvar här på jorden ett tag till!!! Att han inte kan förstå detta!?! Suck!



image146


Postitlapprosa!!! Samma färg som maken...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tycker faktiskt han är rödare än så =)

2008-05-22 @ 08:11:05
Postat av: Satu

Jooo Mattias du har nog rätt, Ferarriröd kanke är en bättre beskrivning ;-)

2008-05-22 @ 08:38:33
URL: http://mammasatu.blogg.se
Postat av: Titti

Hur många gånger fick jag läsa den rubriken innan jag såg vad det stod? ;o)

2008-05-23 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0