Blåtandsragga

Nuuuu fattar jag!! Efter typ ett halvår..... jag har blivit blåtandsuppraggad!

Jag ska börja i rätt ände. För att kunna prata säkert när vi kör bil har vi handsfree.... den fungerar via blåtand.... vilket innebär att jag alltid har min blåtand påslagen. När vi, för typ ett halvår sedan, var på Hornbach så fick jag helt plötsligt ett inkommande objekt..... och jag godkände det innan jag ens hade hunnit reflektera över vem som skickade det till mig eller varför. Det var en ganska kul tecknad bild men den var lite små-snuskig..... och jag tänkte att det kanske var någon som skickat den till fel person. Jag skrattade till lite, tog bort bilden och tänkte inte mer på det..... men pling.... så kom det en bild till.... som jag inte kommer ihåg hur den såg ut..... men den var värre än den första och det kändes inte helt bekvämt :-/ När jag sedan fick en tredje förfrågan om jag ville godkänna inkommande objekt stängde jag av blåtanden....
 
Alltså nu blir det många vuxenpoäng igen..... men det var först idag som jag kopplade detta.... efter att ha läst en artikel i Aftonbladet där det står om hur man blåtandsraggar.... :-)

Ja.... vad ska man säga... bättre sent än aldrig kanske ;-)


Kommentarer
Postat av: J

Vad är svale för nåt, aldrig hört? =)



http://www.tjuvlyssnat.se/sodra-sverige/ett-klart-underskattat-tidsfordriv#comments

2008-11-05 @ 23:28:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Susan

kan ju va trevligt att få lite uppmärksanhet om det inte blir för mkt könstigt...

2008-11-06 @ 11:18:39
URL: http://Praktmorsorna.blogg.sep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0