Domedagen är kommen...

.... eller jag ska ju till frissan imorgon, men det är så roligt med dramatiska rubriker :-) Iallafall är det äntligen dags att göra något åt Jesushåret, och som vanligt innan frisörbesök så har mitt hår varit ganska samarbetsvilligt :-/ Jag vet ju fortfarande inte vad jag vill ha för frisyr.... fast jag vet att jag inte vill ha en Britney (impuls-rakat :-)

Häromnatten drömde jag att jag klippte mig käk-kort (alltså håret slutar vid käkarna ;-) och fick panik.... jag måste ha en frisyr som går att sätta upp i en tofs.... så mycket har jag kommit fram till! Luggen som jag har, men oftast sätter upp med hårklämma, tänker jag nog klippa av lite på. Det är ju kul att variera sig lite, och frisyren ska ju fungera både till lockarna och plattat!
 
Bilderna nedan är på en av världens vackraste kvinnor, Eva Longoria Parker! Frisyrerna är nog egentligen samma klippning men lite olika färg. Den ser ut att funka till både rakt och lockigt, samt ger lite volym! Tippar på att jag behöver klippa bort ca 15-20 cm för att den ska funka..... 
                                                                    
                                   

Jaja, den som lever får se..... Missnöjd kommer jag nog vara i vanlig ordning..... men det har inget med frisyren att göra utan är nog snarare ett konstant tillstånd ;-)

Kommentarer
Postat av: J

Mmm jag kan även sjunga med i ungefär fjortonmiljoner låtar (på ett ungefär alltså) från tidigt nittiotal, vilket får ses som en högst tveksam talang ^^



Haha det är nog först sen jag började läsa bloggar som jag fattar hur viktigt det här med klippning är för er kvinnor =) Lycka till imöra ;)

2008-10-07 @ 21:11:02
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Titti

Äsch det blir säkert bra! Om inte så är det bara hår och växer snart ut igen! Lycka till, kram

2008-10-08 @ 07:37:58
Postat av: Therese

Jag tror att Evas frilla passar dig bra. Tror även du skulle kunna klippa det lite kortare men du kan ju "mjukstarta" lite:) Lycka till. Kram från sjukstugan

2008-10-08 @ 11:29:31
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: ME&MY

det kommer att bli skit fint, snälla lägg ut lite bilder på resultatet!!!! före och efter är alltid skoj! puss

2008-10-08 @ 21:08:04
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, vem tror du det var jag slängde ut frågan till då.....till DIG såklart. (Och jag håller med dig helt och hållet- du ÄR störd när det gäller parfymer! Störd men söt:)

2008-10-09 @ 18:19:32
URL: http://tezet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0