Metallica, F1 och nycklar!

Först vill jag uttrycka mitt missnöje över att Metallica har valt att göra två spelningar i Sverige nästa år.... i Globen.... i Stockholm! Lite konstigt tycker jag allt att det är, att de valde att skita i oss Metallica-fans här i Göteborg..... men orkar inte bry mig.... tänker sura istället!

Sedan vill jag även nämna att Viasat, som jag ondgjort mig över, har valt att visa de sista F1-loppen i kanal 6 efter en massiv tittarstorm..... Ha!!! Suckers!!! Jag tänker ändå bojkotta dem.... och kolla på alternativa sätt.... de kan stoppa upp sin jävla motorkanal nånstans där solen inte skiner!

Sen vill jag bara säga att jag är det största puckot på jorden.... för mina stackars arbetskamrater var tvugna att springa och leta efter en nyckelknippa vid stängning idag.... som jag lagt på vertometern (en manick som man kollar styrkorna på slasen vi slipar) i verkstaden! De ringde mig i ett något panikartat tillstånd och trodde nycklarna hade försvunnit..... alternativt följt med mig hem! Suck... jag är värdelös.... jag borde sagt till mina kollegor var nycklarna låg innan jag gick, nu skäms jag :-|

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt glad för er F1-älskares skull! Jag som indirekt tittare påverkas en hel del av detta och gläds över att införskaffandet av parabol till vårt hem nu kommer dröja ett tag till... fast jag ska erkänna att loppen faktiskt börjar bli sevärda när man lärt sig lite:)

Fin du blev i håret förresten! Är färgen och frisyren kvar? -det är väl en vecka sen nu? ;) Hoppas jag får se den live snart, kram på dig!

2008-10-16 @ 21:05:54
Postat av: S@tu

Heeej Sofia :-) Hehe... antar att din bättre hälft (varför säger man så egentligen, vadå bättre liksom??) har muttrat lika mycket som mig... men det finns ju många alternativa sätt att titta på F1 som tur är :-)



Hmmmm... jag fixade färgen själv denna gången så den är kvar :-) Man lär ju sig med åren... och så hade de ingen tid för färg i samband med klippningen heller :-/ Jag hör av mig så får vi bestämma en dag för frisyrvisning och bebisnosande... Kramkram

2008-10-16 @ 21:19:47
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: J

Jag tycker väl faktiskt inte att det är så konstigt att dom vill göra 2 spelningar i vackra sthlm ;)



Vad tyckte du då?

2008-10-16 @ 22:21:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lynette

Ja varför inte en i Sthlm och en i Göteborg?

Säger jag som bor lååångt ifrån båda, fast jag känner ju inte precis att jag MÅSTE dit, men det finns andra i familjen som vill.

2008-10-17 @ 08:44:37
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Susan

Apropå klantigt...själv var jag å köpte frukt å snus 10 min innan ICA stänger, lägger gubbens plånbok i fickan på dotterns jacka som jag lånade. Kom jag på nyss och nu är jackan med dotter å plånbok 3 mil bort och kmr hem först på månd. kväll, tjohoo!

2008-10-17 @ 15:19:14
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej! Jag har bytt bloggadress.

Kram och trevlig helg!

2008-10-18 @ 11:36:57
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0