Sjukt!

Alla verkar vara sjuka..... det är ju helt rubbat! Fick ett sms för en stund sedan, av maken, om att lillan har fått feber :-( Hon har ju hostat och varit lite snorig i veckan, men nu verkar det ha blivit värre, och de som är ute hos mina svärföräldrar..... lite trist att det skulle komma just idag!

Mina bihålor är som vanligt inte speciellt ihåliga, utan snarare svullna och fulla med oidentifierbart materia! Det känns ju hyfsat bra när man ligger i soffan och kan kolla serier, men nu har jag kollat ikapp så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med :-/ Jag har ju gjort det mesta som inte kräver något större engagemang nu.... facebookat, bloggat, sovit, kollat serier, surfat..... eehh, ja.... det var nog allt.... behöver jag ens tillägga att jag inte känner mig speciellt produktiv!?! Fast det är nog ganska nyttigt för hälsan att inte vara så jävla produktiv hela tiden :-)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Fotboll?

Kan man gilla sånt?

Konstigt....





Men gillar han motorsport?

Med motorsport menar jag givetvis F1.

All annan motorsport är konstig, och lägre i hierarkin.

2008-10-11 @ 21:35:28
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Britt-Marie

Krya på er allaihop!

2008-10-11 @ 22:45:39
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0