Utmaningsdags igen....

Jag är utmanad av Praktmorsorna att berätta sju sanningar om mig själv....

1.  Jag har svårt för att lita på människor.... även personer som jag har känt länge!

2.  Jag är väldigt svag för herrparfym...... :-)

3.  Det värsta jag vet är att kräkas.... jag föder hellre femlingar!!!

4.
  Jag har skrivit två låtar... med både text och musik.... och nej, jag kommer aldrig att sjunga eller spela dem för er ;-)

5.  Jag hatar att vänta på något.... jag vill ha det nuuuu!

6.  Hade jag inte halkat in i optikbranschen så skulle jag utbildat mig till advokat.

7.  Jag kunde vid ett tillfälle, i tonåren, fått halsen avskuren om inte kniven varit för slö..... och om jag inte behållit lugnet och pratat ner personen på jorden! (Få inte panik nu mamma och pappa... jag lever ju och mår bra :-)

Jamen ok Therese.... nu ger jag dig en direkt order ;-) Jag i min tur utmanar:
 
Therese, Petra, M'li, Ullrika, Titti, Helena och Mina'3

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Kommentarer
Postat av: Lynette

Jamen attans..det där med herrparfymen glömde jag ju:=) Men dom där låtarna skulle vara intressant att få ta del av. Snäääälla:=)

2008-10-27 @ 13:37:08
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Therese

Men du, det här får du ju ta tag i. Du måste BEORDRA folk att åta sig utmaningen. Annars blir det ingen stuns i det:) Jag kan tänka mig att åta mig den men om jag inte får en order så tror jag inte det blir av... eget ansvar är aldrig bra;)

2008-10-27 @ 13:45:32
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Mli

Perfekt! Tackar =)



Hahahaha, jag trodde jag hade kräkfobi, men femlingar!?! Hahaha, du e galen!

2008-10-27 @ 14:47:28
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Susan

Åh jävlar! Grymt impad, en låtskriverska! Men så har du ju (liksom moi)god musiksmak dessutom. Önskar jag kunde ha ngt liknande på min meritlista...

2008-10-27 @ 19:51:21
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: ullisen

det där med kräket kommer hamna hos mig också. ska fundera ut sex andra ofarliga sanningar, sen återkommer jag i ärendet :)

2008-10-27 @ 21:34:30
Postat av: Helena

Jag ska anta utmaningen under veckan!

2008-10-28 @ 22:49:30
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0