Det här med att blogga...

.... är egentligen ganska konstigt! Här sitter jag.... eller ligger i sängen om jag ska vara riktigt ärlig.... och tänker att jag ska skriva något otroligt intelligent och läsvärt, men näe! Det står helt jävla still!!

Jag funderar på att skriva om hur människor beter sig i trafiken på morgonen, när de kör i 50 på 70-väg, men vad hjälper det att skriva om det...... idioterna kör ju inte fortare för det!

Jag funderar även på att gnälla om att jag håller på att tappa rösten...... och att jag har haft ont i huvudet i tre dagar nu.... och stoppar därför i mig massor av värktabletter...... vilket antagligen kommer leda till att min lever skrumpnar lagom till helgen..... och att det troligtvis är en släng av Ebola som jag fått igen..... men jag är inte säker.....

Jag skulle ju även kunna ge en utförlig beskrivning om hur det gick till när jag skar mig på ett glas idag..... igen..... men det kan man lätt sammanfatta med ett ajsomfan i vanlig ordning!

Fast det mest intressanta jag egentligen har att skriva om idag är nog att maken, som igår var på synundersökning för första gången sen jag började jobba i optikbranschen (vilket var sex år sedan), är typ halvblind :-/ Hur sjukt är inte det...... nu skall han alltså ha glasögon...... hallå.... hur ofta tror ni de kommer att försvinna.... eller hur mycket kommer vi att förbanna dagen vi möttes när det ska väljas ut bågar??? Kravallstaket kommer förmodligen komma väl till pass vid detta tillfälle ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du, om din lever skulle skrumpna så beror det KNAPPAST på överkonsumtion av värktabletter... snarare av den röda vätskan som dricks i sällskap med din väninna vid många (men fortfarande för få) tillfällen:) Du, jag fyller ju år på söndag och ska ha fika för familjen och så på em/kväll. Ni är ju praktiskt taget familj så välkomna! Tror det blir vid 17 men vi kan väl höras framåt helgen om mer exakt tid. kramis

2008-09-30 @ 21:22:35
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Helena

Bara han inte gör som jag gjorde:) Men han kan ju få goda råd på dirketen. Men du om han inte ser så måste det ju bli ditt val som gäller.



Lite värktabletter hit eller dit... Det är nog väderomsalgen som gör det. Snart har vi stabil höst och då blir det lugnt i sakllen skall du se.

2008-09-30 @ 21:54:18
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: ullrika

tycker du kan skriva lite om dom som kör 70 på 50-väg. och lite om dom som ligger efter dom som kör 50 på 70-väg. dom som ligger så inihelskotta nära att det är stört omöjligt att tränga sig in emellan och så måste man köra om fyra bilar. när fanskapet som ligger längst fram givetvis gasar på. är det förresten inte olagligt? att inte bibehålla hastigheten när man blir omkörd? [therese! hjälp!]

2008-10-01 @ 00:01:28
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha, Ebola. Själv har jag fått Lepra i halsen och näsan, alldeles lagom till min minisemester på Gotland till helgen :S



Det blir jag och Iprenmannen ikväll. Hoppas din Ebola går över snarast :D

2008-10-01 @ 11:11:07
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0