I mitt förra liv var jag...

Jag har gjort ett oerhört avancerat vetenskapligt test om vem jag var i mitt förra liv ;-)

Diagnos:
Du kanske ogillar det men du var en man i din senaste inkarnation.

Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Mellan Amerika ungefär kring år 1850.

Du arbetade som medicinare, kirurg, herbalist.


Din psykologiska profil i ditt förra liv:

Du hade ett intellekt som en forskare, alltid sökandes nya förklaringar. Missförstådd av omgivningen men fick respekt för sin kunskap.


Kunskapen - som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet:

Studera, reflektera, utveckla, i allt du kommer åt. Med en stor övertygelse och hårt arbete så når även du ditt kommande öde i livet.



Vem var du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0