Jaja....

.... upp som en sol, ned som en pannkaka! Mina storslagna bak-planer gick i stöpet..... eller jag fick bara gjort blåbärspajen! För min kära bror kom på besök..... och sedan åkte maken till ögon-akuten med en blödning i ögat som han blev bekymrad över (vilket jag förstår.... för det ser rätt otäckt ut). Den visade sig (som jag sagt till honom) vara helt ofarlig, och är egentligen bara ett blåmärke.... fast i ögat..... så doktorn fick iallafall stillat makens oro efter en inte alltför lång stund i väntrummet  :-) 

..... så dagen har inte förflutit i alltför snabb takt.... vilket kanske egentligen var det bästa för mig :-)

Nu skall jag masa mig hem till Therese med resterna av blåbärspajen och annat smått och gott. Vi ska kolla tjejfilm utan våra karlar, så det blir nog en rolig kväll...... för när katterna är borta dansar råttorna på bordet ;-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha det så mysigt!

2008-09-21 @ 20:39:36
Postat av: ME&MY

aj, har han fått sig en smocka??

2008-09-22 @ 09:12:33
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: S@tu

Hahahahaha..... nej han har inte fått en smocka, det kan tydligen dyka upp när som helst (inte smockan alltså utan kärlbristningen ;-)!

2008-09-22 @ 17:08:29
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0