Just det....

..... inspirerad av Thereses senaste frisörbesök har jag nu äntligen fått tummen ur och bokat tid till frissan.... så eventuellt kommer man att kunna känna sig som människa igen! Fast jag fick inte tid förrän 8:e oktober :-/ Nåja.... den som väntar på något gott väntar alltid för länge..... eller hur man nu väljer att se det!

Är ju onekligen väldigt sugen på att klippa av ganska mycket..... men när jag nämnde detta påstod maken, min bror och sonen att jag garanterat skulle ångra mig..... fast när det gäller maken så vet jag ju att det är han som skulle få mer ångest än mig om jag klippte det kort. Det jag i så fall är orolig för är att det inte klär mig.... jag har ju haft jättekort hår förut men inte en bra frisyr! Äh.... jag vet inte..... nu blir jag sådär obeslutsam igen :-|
 
Alltså.... jag förstår inte riktigt varför det är så många män som föredrar långt hår på tjejer, eller är det bara en majoritet av de män jag känner som tycker så?? Vad är det för speciellt med det egentligen? För jag har ännu inte fått någon vettig förklaring till varför det är så? Dessutom, en gång när jag klippte lugg fick jag höra att det var porrigt (och nej. jag tänker inte nämna vem som sa det... men det var en man) men hur kan en lugg vara porrig?? Det är väl ännu en av mäns mysteriska beteenden som man aldrig kommer förstå sig på.... :-)

Ps. Jag tycker faktiskt väldigt mycket om män..... även om jag inte alltid förstår mig på deras beteenden..... så ni inte tror att jag är en manshatare ;-) Ds.

Kommentarer
Postat av: Therese

Porrigt med lugg? Eh...har du något foto från den tiden så man kan se vad han tolkat som porrigt?:) Jag tror att killar mest är rädd för förändringar på tjejers hår. Både pappor, pojkvänner och bröder... Att säga att du kommer ångra dig tycker jag är lite fegt... det är snarare att DE inte vill att du ska klippa dig. Varför skulle du ångra dig? Har du bestämt dig så har du:) kram

2008-09-03 @ 14:43:45
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Lugg, porrigt? näe..

jag tror det uppfattas som mer kvinnligt med långt hår och så har dem något att hålla i när dem tar en doggystyle ,)

2008-09-03 @ 14:54:21
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja de är goa men mycket märkliga ibland - männen alltså.

2008-09-03 @ 20:28:55
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: J

Haha du är så välkommen att göra både och =)



8e oktober!? Det där är ett kvinnlig mysterium inlindat i en gåta omsvept av ett enigma om något.. man går väl fan in å drar en drop in? Jisses...



För det andra så är långt hår väldigt kvinnligt, tänker man efter så var kvinnor tex på medeltiden ofta tvungna att täcka det, vissa muslimer än idag, för att det anses erotiskt..

Så långt hår ftw! å lämna snaggen till fula fanskap som jag =)

2008-09-03 @ 22:47:04
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ME&MY om tellitubieserad

de blir till att reklamera venusen, bet inte på mig.. Brittan var väl ändå slät??

2008-09-04 @ 00:13:28
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart du ska klippa dig kort, OM du vill se ut som en kille, säger mig gubbe. Nu tror jag inte han förstår att en kortklippt frisyr kan ta fram alla former i ansiktet mycket mer och kan göra vem som helst mycket snyggare!



Jag har gått från långt till kortare och kortare.... Nu har jag en uppklippt page som kanske blir en kort frisyr nästa gång!



Kram

2008-09-04 @ 07:45:03
Postat av: ullrika

vaddå ångra? det växer väl ut? en tatuering kan man ångra men knappast en frisyr.



hur ser de själva ut i skallen maken, brorsan o sonen? nänä. stå på dig!

2008-09-08 @ 00:07:44
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har också gått länge och funderat på att klippa av mitt hår, men fegar ur hela tiden. Maken röstar nej här med. Varför bryr man sig så jävla mycket?

Och varför tar det sån tid för håret att växa ut igen om man ångrar sig?? ;-)

2008-09-08 @ 09:49:31
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0