Ny utmaning

Ny utmaning

Nu har jag fått en ny utmaning, denna gången av Praktmorsorna, och tar mig friheten att lägga till en fråga :-)

Först reglerna:

Välj ut 4 personer som du vill ska svara, och utmana dem sedan i deras bloggar.
Be dem läsa din, och låt personen som har utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta? Mat!!! Vet inte om man kan kalla det mat..... men just nu är det mycket Nutrilette.... för jag är ett fetto!

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på vem som har kalaset.... om det är någon som sitter på röven när jag har kalas så gör jag likadant :-)

3. Var sitter du helst när du bloggar? I soffan..... eller ligger i sängen..... jag är gift med min bärbara dator! Hade jag haft möjlighet skulle jag opererat in den i hjärnan!

4. Köper du ofta triss?
Bara när jag inbillar mig att just idag, denna sekund, så kommer jag att bli ekonomiskt oberoende om jag köper en lott! Det händer inte så ofta...... men oftare än de gångerna som jag blivit ekonomiskt oberoende.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester? Bröllopsresan till Kusadasi i Turkiet.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på? Femman.... eller jag tror det iallafall. Jag kollar på den kanalen som visar något sevärt!

7. Vilket är ditt favoritvin:  Lindemans Bin 45.... än så länge!

Jag vill veta mer om dessa personer: Therese, Titti (ja... jag filar fortfarande på bok-utmaningen), Gutta och Me&My (ja johanna.... igen ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Bröllopsresan till Thailand då???

2008-09-18 @ 22:07:33
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Therese

Satuleinen...jag kommer nog att tacka nej till utmaningen. Oartigt kanske men det känns som att det får räcka med en i veckan...blir lätt hysteri med utmaningarna:) Kanske svarar i helgen istället:)

2008-09-18 @ 22:09:58
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Lynette

Men w t f!

Den skulle jag ju ha haft med:-)

2008-09-19 @ 13:40:29
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Titti

Nu har jag antagit utmaningen!

Ha en trevlig helg! Jag kan för första gången på många år säga, Åhh vad skönt med en ledig helg! :o)

Kram

2008-09-19 @ 18:21:20
Postat av: ME&MY

1.Tahi från Sabai Sabai

2.Dukar av

3.vardagsrummet

4.Nej sällan

5.Paros

6.SVT

7.Salvarossa



Hade redan gjort utmaningen i min blogg tidigare denna månad så det gick fort att fylla i svaren! =)

Mkt bra att duj la till vin, så att man kan få lite vintips, jag fastnar så lätt vid ett och samma..

Lindemans är grejer! Kram

2008-09-20 @ 09:04:20
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Helena

Ok Satu jag har svarat!

2008-09-20 @ 10:38:23
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0