Rockband!

När sonen fyllde år önskade han sig pengar i födelsedagspresent, och för dem köpte han ett trumset till sitt X-Box 360. Herrejättejävlar vad det låter när han drar igång och spelar ;-) Dock gör det mig inget..... för det är bättre än de spel där man ska skjuta ihjäl folk.... och de spelen kommer inte innanför våra dörrar!

Iallafall provade jag på att spela igår..... och herregud vad kul det var :-) Jag gick i text & musik när jag gick i högstadiet, och jag gillade att spela trummor redan då :-) Nu är det ju inte riktigt samma sak, men man får iallafall slå på något i takt till musik ;-) Sen sög jag ju i vanlig ordning till att börja med, men det blev bättre och bättre ju mer jag spelade (Metallicas Enter Sandman var låtvalet) Får ni tillfälle att prova så tycker jag att ni skall spela...... sen är ni fast!

Fick även tillfälle att se när sonen spelade både trummor och senare gitarr....... och det är helt sjukt hur duktig han är!!! När han spelade gitarr (Guitar Hero III) till Weesers My Name is Jonas, på expertnivå, impade han riktigt ordentligt på mig! Jag visste inte att man kan röra fingrarna så snabbt :-| Jeeez..... jag hann ju inte ens se i vilken ordning de där pluttarna i olika färger kom! Helt sjukt! Det är nästan så jag skulle filma honom in action och visa er!

Nåväl..... idag får jag inte ha så kul..... måste göra min plikt och tvätta..... städa...... tvätta lite till...... men om jag gör det fort kanske jag hinner spela lite också ;-)





Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaha, ja nu känns det bättre ;o)

2008-09-08 @ 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0