Weeds

Allvarligt talat.... får ni chansen att titta på serien Weeds så gör det! Den är helt underbar.... men kanske inte för den moraliskt plikttrogna ;-)

Den handlar om en kvinna, Nancy Botwin, som bor i en typisk Amerikansk småstad, där allt verkar idylliskt på utsidan..... men skrapar man lite på ytan, så märker man att där råder ett totalt moraliskt förfall!! För att få ekonomin att gå ihop odlar hon, och säljer Marijuana (inte riktigt säker på stavningen). Såååå jäkla kul serie, och sjukt bra skådisar.... min favorit är givetvis huvudrollsinnehavaren Mary Louise Parker!


Måste dock tillägga att jag inte är drogliberal på något sätt, så det inte blir några missförstånd :-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Weeds har vi också kollat på, är ju hur kul som helst!



Synkade cykler, ja jäklar vad konstigt. Annars brlukar det ju vara på jobbet osv det händer. Men jag tycker att alla brukar bli förkyld samtidigt också så det kanske är nått datavirus? ;o)

2008-09-10 @ 06:55:44
Postat av: Therese

Jag är skeptisk till att det här är en serie för mig... Tror att jag håller ut tills mina favvoserier kommer igång igen i slutet av månaden:)

2008-09-10 @ 13:42:02
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: Mina

håller med, skön serie!

2008-09-10 @ 13:58:31
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: ullrika

jag försökte titta ett tag men blev bara irriterad på moralen i att sälja droger (särskilt när man är förälder). men okej. den kanske har sin charm om man ser förbi det moraliskt förkastliga. annars fick jag typ samma vibbar som med den där lesbiska kärleksserien som gick på nån svensk kanal för ett tag sen.



men. musiken från Weeds är svinabra. riktigt skakarumpan-bra!

2008-09-10 @ 15:43:36
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0