Inte ett skit...

....är vad jag har sysslat med i helgen... ja förutom pubkvällen då :-) Det var en riktigt trevlig kväll, vilket dagen efter vittnade om!! Iallafall har golvet blivit klinkrat.... men trappan är inte slipad.... och därför inte heller målad... som jag inbillade mig att jag skulle få gjort. Istället för att göra sådant som skulle göras har jag bara njutit av att göra absolut ingenting.... och det ska jag göra om någon gång..... i framtiden.... typ!!



Så här såg det ut i vårt bubbelbad igår.... mitt på dagen....
och efter en stund så låg jag också där i....
men den bilden faller under kategorin självcensur ;-)

Kommentarer
Postat av: Honung

Åååååh...

2009-04-13 @ 13:31:44
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0