Gitarrhjältar

Det finns något som alltid imponerar stort på mig... och det är när någon kan spela gitarr! Det är en talang jag själv aldrig har lyckats bemästra... främst för att jag inte har långa fingrar.... men även för att jag inte har tålamodet! Jag gick ju text och musik i högstadiet och fick spela gitarr, bas, trummor och piano... men det jag har bemästrat bäst är ju sången. Kanske är det just för att det är en medfödd talang!?! Man kan ju inte födas med en gitarr i näven.... även fast det verkar som att vissa faktiskt har gjort det.

Här har ni ett ypperligt exempel på människor som imponerar stort på mig! Tänk vad kul det hade varit att kunna dra fram gitarren och riva loss något som detta på grillkvällen :-)

Rodrigo Y Gabriela - Tamacun


Kommentarer
Postat av: Maja

Imponerande!!! En viss person spelade gitarr i fem år när hon gick i skolan och gjorde motvilligt läxorna. Ånger nu? Liiiiite granna att man vaså slarvig. Har knappast vrst mkt tid att ta upp det just nu:)Min lärare sa tom att jag hade talang därru:) Bara jag är idiot nog att inte ta vara på det:(

2009-08-27 @ 12:58:56
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0