Jag tröstar mig med...

...min nya mobil som jag har köpt till mig själv i födelsedagspresent (jag har inte kunnat bestämma mig för vad jag skulle köpa för mina födelsedagspengar förrän nu :-) Maken skulle iväg till Borås idag och jag bad honom då att köpa mobilen från Netonnet när han ändå var där (den fanns inte i svart här i Götet).

Sonen fyllde ju tretton år igår, och började leta efter en ny mobil som han skulle köpa med sina födelsedagspengar.... och då blev ju jag tvungen att kolla in vad han tänkte köpa.... och så heeelt plötsligt hittade jag en mobil som jag ville ha... och på den vägen är det!

Det är farligt att ha internet när man är sjuk.... eller... det är farligt att ha internet överhuvudtaget.... man hittar så mycket roligt som man kan köpa jue! Just nu ser mitt liv ut såhär.... sova, surfa, sova, surfa, sova, surfa, kolla på tv, knapra värktabletter, svettas... frysa... sova, surfa.... osv.

Ja, mobilen ja.... en sån här blev det... och ni ska bara veta vilket trauma det egentligen är....
för jag har kört med Sony Ericsson sen Jesus gick i skinnbrallor :-)





En LG KU990 Viewty

Kommentarer
Postat av: Therese

Because youre worth it!:)

2009-08-26 @ 22:40:12
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Snygg! Är den bra då? :)

2009-08-27 @ 16:46:12
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Va??? Har Jesus gått i skinnbrallor? Vad är det för jävla bibel ni MC-knuttar läser egentligen?! ;-)

2009-08-28 @ 00:01:16
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0