Klarar mig på egen hand!

Ja, så är det faktiskt. Vem behöver en respektive liksom.... jag fixar ju detta alldeles utmärkt själv :-)

Nä... skämt åsido så saknar jag mina älsklingar som är bortresta i några dagar till.... men ibland är det faktiskt skönt att kunna göra precis vad man vill... och det har jag gjort idag. Eller... det är ju en sanning med modifikation, eftersom jag har tvättat och lagat mat och lite sånt.... men det var inte speciellt betungande.... utan helt frivilligt. Jag har dessutom ett nytt sköljmedel till kläderna som doftar ljuvligt.... så det är trevligt att tvätta för tillfället :-)

Just idag tänkte jag att världen utanför får stanna kvar just utanför... så jag har kollat på film... The Reader hette den och var riktigt bra faktiskt.... och gjort tacopaj.... och efter att jag har tränat så ska jag kolla på en film till..... och äta chokladpudding!! Helt själv!!

Jag är riktigt trevligt sällskap, ni skulle bara veta vad ni går miste om.... men jag har ingenting emot att tillbringa kvällen med mig själv.... eller ja..... några heta Hollywood-hunkar också kanske ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för sköljmedel har du? Nu blev jag nyfiken. Är ju sköljmedelmissbrukare också. Utöver colan menar jag. ;-)

2009-08-18 @ 17:47:20
Postat av: Petra

Det är jag som en anonym då ja.. Ville inte skylta med mitt missbruk.

2009-08-18 @ 17:48:09
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är det skönt att vara själv ibland!

2009-08-19 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0