Nej...

...jag har inte Grissjukan... utan samma jävla sketförkylning som jag får varenda jävla höst!

1. Feber... dock inga influensagrader.... men tillräckligt mycket för att det ska vara sängläge och värktabletter....

2. Har haft ont på ställen jag inte visste att jag hade...

3. Ont i halsen som har övergått till jävligt ont i nacken... och som inte har försvunnit trots voltaren och panocod i maxdoser.... börjar dock släppa nu.... förmodligen för att jag hotat med att hoppa från Älvsborgsbron annars....

4. Ingen hosta... inte ens tillstymmelse till det...

5. Täppt i näsan men inte mycket till snoreri... förmodligen för att jag har vräkt i mig rinexin...

Nu är även sonen sjuk.... men han har ingen feber.... dock hostar han så lungorna kommer ut och vänder... och är täppt i näsan.... ja... och så har han ont i huvudet.... men som sagt nada feber!

Så NEJ.... jag har helt utan att blanda in läkarvetenskapen konstaterat att jag (vi) inte lider av Griseriet...

Sprid gärna budskapet på jobbet Linda... och jag räknar med att vara tillbaka på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0