Ordning i röran

Etfersom det många gånger uppstår en form av "Tilt" i mitt huvud när jag ska skriva här på bloggen måste jag bara förtydliga förra veckans händelser... och även denna veckans huvudrubriker... bara för att förtydliga att jag är hemma i Göteborg igen och besöket i Jämtland bara var en weekendtrip.... men jag kör en snabbgenomgång... typ!


Förra veckan:

Fredag: Gick upp 03.00! Tog flyget till Sthlm... och därifrån vidare till Östersund... landade halv tio på förmiddagen!


Lördag
: Kräftskiva på kvällen med underbara människor... mycket trevligt :-)

Söndag
: Tolv timmars färd hemåt i bil med maken och lillan... och släpkärran.... gick jättebra!


Denna veckan:

Måndag: Ledig! Började känna en smygande obehaglig känsla i kroppen, som var feber och inte trötthet... ontsomfan!


Tisdag
: Låtsades att jag var frisk... åkte till jobbet... gav upp... åkte hem... trodde det skulle gå över... tror gör man i körkan!

Onsdag
: Tänkte gjort ett nytt försök att ignorera feber och kroppsvärk.... gav upp.... har sovit nästan hela dagen.

Torsdag
: Har ej inträffat vid pressläggning...


Kommentarer
Postat av: Titti

Men hallå! Flyga flygplan = garanterat svininfluensan! Har du itne läst tidninarna? Alla som flyger blir sjul. Viruset är luftburet!

Håll dig isolerad!!! Och krya på dig!

2009-08-27 @ 08:14:07
Postat av: rebeccalarsson

Krya på dig!

2009-08-27 @ 16:47:21
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0