Förlåt...

...för att vi flyttar!

Ja... vi har fått många olika reaktioner på vårt beslut att flytta från Göteborg till Östersund... och de flesta är trots allt glada för vår skull... trots att de är ledsna för sin egen... men det finns även de som känner sig svikna... och arga... och det enda jag kan säga är förlåt!

Vårt beslut att flytta betyder inte att vi tycker mindre om släkt och vänner... men vi kan inte leva vårt liv för andras skull... vem skulle tacka oss för det i slutändan??

Varken jag eller maken tänker kuska runt och säga farväl till folk... vi har varken tid eller ork för det... och speciellt inte jag som bryter ihop av blotta tanken på tårfyllda farväl! Dock var det oundvikligt när det gällde Therese och Mattias, som vi i princip har bildat kollektiv med. De var här och vinkade av oss ikväll... och jag har fortfarande inte slutat gråta... det är riktigt tungt att de inte kommer att finnas i närheten!

Den personen som jag har allra mest ångest över att lämna är min bror... som jag ska skaffa ett klippkort till, på SAS inrikesflyg!! Något annat skulle inte vara ett alternativ...

Fan... jag kommer nog aldrig sluta grina :-(

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni gör ju precis det många andra inte vågar! Tycker att ni är starka som väljer att gå er egen väg även fast ni kommer att sakna en massa människor. Och som du säger ...man kan ju hälsa på..lycka till. Bara du inte flyttar från bloggen:)

2009-12-02 @ 14:53:30
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej baby! Hoppas allt gått bra för er idag. Skrev ett inlägg om er igår men det försvann...schiiiitkul... Jag är i allafall INTE arg på er för att ni flyttar, tycker bara det är lite tråkigt:) Kramar

2009-12-02 @ 21:14:20
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Carro

Förstår att det är jobbigt, för det är ju inte så att ni bara flyttar ett par mil. Men jag vill iallafall säga att vi tycker att det ska bli så kul att ni flyttar hit till oss! Då kommer jag ju lite närmare min pyssling också ;)

2009-12-02 @ 22:30:43
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Ni kommer få det kanooooon!!

2009-12-03 @ 09:46:56
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0