Nyårsafton 2009-2010

Jahopp.... sista dagen på ett händelserikt årtionde... då jag tog körkort, gifte mig, började jobba i optikbranchen, blev förkrossad när min farmor dog, födde en dotter, förlorade nästan min bror i en MC-olycka, började blogga, fyllde trettio, blev tonårsmorsa, sade upp mig från en fast anställning mitt i en global ekonomisk kris, flyttade till Jämtland, skaffade hund... ja... och här sitter jag nu mitt i skogen i mörkaste Jämtland och reflekterar över mitt liv... och jag är nöjd... glad... lycklig... och vad mer kan man begära!?!

Nyårsafton skall tillbringas med vänner och deras vänner här hemma hos oss... med god mat och Band Hero (och Guitar Hero till XBox 360) där jag ska sjunga mig hesare än någonsin ;-)

Så Gott Nytt Årtionde till er kära vänner... hoppas att ni alla får en underbar nyårsafton och ett ännu bättre nytt årtionde!

U2 - New Years Day


Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som om Ni är nöjda med flytten! Gott Nytt år, hes eller inte=)

2009-12-31 @ 08:08:39
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0