Det var ju tur....

....att jag började packa i måndags.... för nu har jag haft migrän sen i onsdags kväll!! Igår lyckades jag ta mig hem från jobbet, efter att jag genomlidit tre timmar av inbillad friskhet, och det var i sista sekunden kan man lugnt säga. Jag borde nog egentligen fixat skjuts hem.... men det är ju lätt att vara efterklok..... och ska jag vara riktigt efterklok borde jag egentligen stannat hemma redan från början!

Jaja.... hem tog jag mig i alla fall, och med illamående och frossa kröp jag ner i sängen och somnade som en stock. Var i hyfsat skick när jag vaknade, men fick ont på kvällen igen.... och fick motvilligt se mig besegrad och ge upp alla försök till ett liv :-) Nu under dagen har jag vilat ordentligt och hoppas att jag orkar packa det sista imorgon.... usch jag blir trött bara jag tänker på hur mycket packning det blir..... och när man kommer hem ska skiten upp ur väskorna också!!

Nu till något betydligt roligare :-)

Vår kära Kotteby har blivit författare och nu finns hans bok Bloggeby att köpa på Adlibris.com! I boken har han samlat sina bästa inlägg från bloggen.... och jag är en av några få medbloggare som har fått den stora äran att skriva ett slutord i boken :-) 

Kottepotte har nu en tävling i sin blogg där man kan vinna ett exemplar av ovan nämnda bok, så jag föreslår att ni ställer upp och tävlar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Satu-san, har du slarvat med ditt magnesium? Hoppas du mår bra imorn iallafall! Vad kul att du är med i Kottebys bok, nu måste jag ju verkligen köpa den! Trevlig resa till dig och gänget! kram

2009-02-27 @ 20:04:35
Postat av: S@tu

Näe... jag har faktiskt inte slarvat... men jag har gått från två tabletter till en. Detta i samband med allt planeringskaos inför fjällresan kan ha kortslutit en och annan nervbana i huvudet :-)



Tack för omtanken och kram tillbaka!

2009-02-27 @ 20:27:25
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: ullisar

nämen! slutord minsann! coolt - grattis!



fast inte till migränen. sucks. mega. stackars!!

2009-02-28 @ 00:17:54
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jasså e bok? Vad trevligt!



Kotteby kommer till suomi på tangomarkkinat med mej i sommar.. det du! ;)

2009-02-28 @ 12:06:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tesstamente

Vilken ära, det ska bli roligt att läsa!

2009-02-28 @ 22:31:02
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0