Packad...

....nästan iallafall.... fast inte på ett alkoholhaltigt sätt! Nä... jag packar inför vår fjällresa. Som vanligt är jag fullt medveten om hur stressigt det alltid blir när man ska packa i sista sekund, så jag börjar i tid! Det är otroligt mycket man måste tänka på är man ska packa för fyra personer.... och det finns en viss risk att planerandet slår över.... och att jag kryper ihop i fosterställning och vaggar fram och tillbaka helt apatiskt.

Det andra packade tillståndet riskerar att infinna sig på fredag kväll.... för då ska jag på "After Work"! En ganska dum dag för denna aktivitet, med tanke på att jag bör vara i någorlunda form på lördag för att packa det sista.... men man lever bara en gång och då behöver man faktiskt ha lite roligt mellan varven! Så jag ser fram emot att tillbringa fredag-kväll i gott sällskap med mycket.... eeehhh.... vatten ;-) 

Men.... det är bara måndag ännu, så vi hinner säkert få både influensa, vinterkräk och sinnessjuka innan fredagen är kommen.

Kommentarer
Postat av: Lynette

Det var värst vad du ska göra en massa kul då:)

Ja här har vi fucking kräksjuka..igen!!!!

Superkul NOT.

Ha det bra då, och drick så mycket vatten du orkar:)

2009-02-23 @ 20:25:36
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Daniel

älä juo liikaa pohjoisessa!

2009-02-23 @ 21:42:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Titti

Great minds think alike. Jag börjar också paxka i god tid. Och även fast man ska resa i civiliserade länder är det så skönt att ha det mesta med, ett litet reseapotek till exempel, för vem vill ut i fjällvärlden en lördagsnatt och leta nattöppna apotek när barnen får febertoppar eller behöver vätske ersätttning?

Och ju längre tid man packar, desto mindre får man med sig!

Hoppas ni får en härlg resa! Kram

2009-02-24 @ 07:27:38
Postat av: J

Positivt var det ja =)

2009-02-24 @ 10:30:26
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Packa nu?

Snacka om framförhållning...

=)



Ja, jag blir rentav lite avis på din planerar-mind.

Sedan blir jag avis att hela familjen skall få åka skidor. Men visst.....jag sitter här och pluggar sålänge....i slasket.

2009-02-24 @ 15:05:10
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Sofia

Å så trevligt för er! Kan du packa ner mig i en väska också? Skaffa dig inte migränanfall inför ditresan nu... Kramar

2009-02-24 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0