Tänk...

....att snö gör barn så lyckliga :-) Sonen kom in jättesent igår, och har varit ute hela dagen idag. Vi har fått ställa ut en lampa så de kan se något i mörkret. Han har haft hand om lillan där ute medan vi småkrassliga föräldrar har fått lite välbehövlig vila. Maken har åkt på en nackspärr som heter duga, och jag nyser och har ont i kroppen.... ja... vi är på topp.... eller inte! 

Vi har kollat på dokumentärer som handlar om Göteborg, hur det såg ut förr med alla vackra Landshövdingehus i Haga, och hur de revs istället för att rustas upp.... riktigt intressant faktiskt.... hmmmm.... vi låter som ett gammalt mögligt par som brukar sitta och katalogisera mossor insåg jag precis! :-)



Kommentarer
Postat av: Lynette

Men Haga är riktigt mysigt!

Kom vi på i somras när vi insåg att det var där vi gick och strosade runt:)

inte lätt att vara bonnläppar från Värmeland!

2009-02-21 @ 21:23:04
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: Mina

hahahaha, "katalogisera mossor" du e rolig du :)

har en utmärkelse till dig.....

2009-02-21 @ 23:39:05
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, detta vackra Haga. Är dessutom sjukt förtjust i krogen "Hemma Hos" och brände en bra slant där sist. Deras kock kan laga pilgrimsmussla på ett fantastiskt bra sätt.



Jag ångrar det bittert än idag att jag inte slog till och köpte den där 2:an som jag tittade på för 12 år sedan. den var så fin, och jag tänker på den än.



Och fötter is the shizzle.

Tänker genast på han killen i filmen:

"En Fisk Som Heter Wanda"

Han fotfetischisten som sjunger ut och andas i stövlar och annat.

Hahah....

2009-02-22 @ 13:37:32
Postat av: Kotteby

guilty to above

2009-02-22 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0