Magnesium is da shit!

För ett tag sedan började jag ta magnesium-tillskott. Anledningen till detta var att jag snubblade över en artikel där kronisk magnesiumbrist påstods vara en möjlig orsak till migrän, och peppar peppar..... jag har inte haft ett migränanfall sen jag började med tabletterna!

Jag har vid ett par tillfällen fått förkänningar (t.ex. trötthet, onaturligt många gäspningar, flimmer m.m.) men det har aldrig brutit ut i ett riktigt migränanfall :-) Nu vet jag inte om det är en form av placeboeffekt jag har fått eller om det faktiskt är på riktigt..... men i vilket fall så är jag jävligt nöjd att jag slipper både anfallen och medicineringen. Tre gånger i månaden har ju migränen varit given tidigare.... och oftast har det varit mer frekvent än så. Det är helt sjukt om det var så här lätt att slippa skiten!!


Kommentarer
Postat av: J

Va kul, härligt!

2009-02-03 @ 11:06:13
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0