Guitar Hero Metallica

I slutet av mars ska de släppa G.H. Metallica.... och det är faktiskt något jag ser fram emot :-) Låtarna som ska vara med hittar ni här. Jag fattar dock inte varför ska de ha med en massa annan skit från andra artister!?! Kunde de inte ha lagt in fler Metallica-låtar istället?

Suck.... jaja.... det är i alla fall många låtar från deras tidiga album så man ska väl inte klaga och i vilket fall så kommer det bli riktigt svettigt att spela... och extra-pedalen kommer garanterat att inhandlas här hemma ;-)

Alltså Metallica är ju själva grundstenen i mitt musikintresse.... och jag återkommer alltid till dem efter diverse utsvävningar.... och det känns alltid lika hemma :-) De är fortfarande så jävla bra!!!

Här är två klassiker:

Welcome Home (Sanitarium)
och Orion
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Eh, jag känner igen typ ÅTTA låtar...och då är det från både Metallica och de andra som har låtar på spelet. Och så är inte ens Whiskey in the jar med?! Och Battery klarar jag fortfarande inte... men jag kommer några procent längre för varje gång "pust och stön". 69% blev slutnoteringen idag... och jag FÅR inte ens testa den på medium för spelet eftersom jag spelat en del låtar på Expert... Jaja...tur att det är en rätt bra låt- annars hade jag kickat den i arslet och lagt av;) puss o kram

2009-01-25 @ 22:44:15
URL: http://tezet.blogg,se
Postat av: Kotteby

Allt efter black album är skräp.

skräp.



Om man bortser dokumentären de släppte typ -06?

Den visade att de var riktiga människor...

Det var skevt skönt att se att också de grälade som jag gjorde i mitt band. There is a god.

2009-01-25 @ 23:33:31
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Okej. Jag ger den nya en chans till. En. Okej. Två. Det är ju Metallica. Jag försöker förneka "Load" och "Reload". Garbage!



F1 ja.

Shit.....har ju inte sett live nu på två år.´

Förra året var New York i vägen för ekonomin.

Så det blev F1-live-paus under 2008.



Lät det som att jag skröt massor här ovan.

Okej!

Det är det.

Mohahahaha.......

2009-01-26 @ 00:13:28
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: J

Riiispekt Satu, Metallica är så jävla the shit! =)

2009-01-26 @ 12:29:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Mmm det var faktiskt rätt sjukt, massa barn blev vettskrämda och började gråta osv, och diskussionen uppe vid tårtan var rätt hetsig...



Haha skulle inte förvåna mig så som dom kan hålla på :D

2009-01-26 @ 14:10:27
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0